Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emulátor herní konzole GameBoy Advance pro mobilní platformy
Vilímek, Hynek ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Konzole GameBoy Advance vyšla roku 2001 z dílny firmy Nintendo a za dobu své existence zažila fenomenální úspěch. Ve své době ovládala majoritní část trhu a také díky tomu se stala synonymem pro přenosné herní konzole. Tuto popularitu jí získaly především pro ni vytvořené hry. Ty se staly natolik populární, že i v dnešní době existuje poptávka po hraní těchto her. Už se však nehrají na původních konzolách, ale na současných mobilních zařízeních. A jelikož jsou dnešní mobilní zařízení technologicky naprosto odlišná od konzole, tak je nutné spouštět tyto hry skrz emulátor.
Emulátor HF RFID tagu
Neužil, Ondřej ; Derbek, Vojtěch (oponent) ; Vychodil, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o základech technologie radiofrekvenční identifikace neboli RFID. Popisuje její princip a využití. Hlavním cílem je návrh emulátoru RFID tagu pro HF pásmo podle normy ISO 15693, který by měl simulovat bezkontaktní kartu s vazbou na dálku. Tento návrh v sobě zahrnuje výběr vhodných komponentů jako je mikroprocesor, který je jádrem celého emulátoru, výpočet vhodných rozměrů planární cívky na desku plošného spoje a software, který řídí komunikaci mezi RFID čtečkou a emulátorem.
Výukový simulátor počítačového systému
Friml, Dominik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se dělí na několik částí. První obsahuje seznámení s jednotlivými komponentami procesoru a několika jeho periferiemi. Další částí práce je rešerše reálných, výukových a demonstračních prostředků použitelných ve výuce. Z výsledků této rešerše byly vytvořeny požadavky na výukový systém. Podle požadavků byl proveden návrh architektury výukového procesoru pro výuku nejen na UAMT VUT. V práci je také popsán postup, který vedl k vytvoření fungujícího simulátoru navrženého procesoru. Poslední částí práce je návrh několika výukových úloh, které demonstrují principy fungování obecného počítačového systému a problematiku programování ve strojovém kódu a jazyku assembler.
Emulace CPU pro výuku asemblerů
Charvát, Lukáš ; Nagy, Jan (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Práce řeší tvobu emulátoru počítačové architektury se záměrem pro použití při výuce asemblerů. Zatímco většina dnešních emulátorů je zavislá na specifické architektuře, tato práce popisuje přístup, jak vytvořit emulátor, který by umožnoval uživatelům jednoduše vytvářet vlastní architektury, provádět nad nimi operace a zobrazovat jejich aktuální stav.
Bezpečnost RFID
Hanačík, Radim ; Morský, Ondřej (oponent) ; Martinásek, Zdeněk (vedoucí práce)
Tahle práce se zabývá popisem teorie rádio frekvenční identifikace, zejména zabezpečením komunikace. Seznamuje s rozdělením komunikačních zařízení jednak podle čipů karet a jednak podle frekvencí, na kterých zařízení komunikují. Práce je zaměřena na bezkontaktní karty, postavené na čipu MiFare classic. Je zde popis návrhu a realizace emulátoru, který slouží pro demonstraci výrobních nedostatků zmíněných karet a možnost vytvoření její kopií. Zjistilo se, že karty s Mifare Classic disponují velkými nedostatky již z výroby a je snadné vytvořit si jejich duplikát.
Communication protocols emulator
Fabulec, Martin ; Dejdar, Petr (oponent) ; Jablončík, Lukáš (vedoucí práce)
The content of this work is the analysis of commonly used serial protocols RS-232 and RS-485 and their transmission using the optical fiber. The work deals with the analysis of the actual problematic and the connection design of the optical fiber system, communication through optical fiber and communication interface. The design of the communication protocol emulator and the verification of the functionality of the transmission system are also discussed. The theoretical part deals with optical components such as optical receiver and transmitter, SFP module and the description of the RS-232 and RS-485 interface. The practical part mentions the connection proposal and subsequent data transfer.
Emulátor koncových prvků inteligentní domácnosti
Brychtová, Hana ; Viktorin, Jan (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci aplikace s grafickým rozhraním emulující činnost koncových zařízení systému inteligentní domácnosti. Tato zařízení slouží k měření veličin a ovládání spínačů. Aplikace je řešena pomocí grafických a síťových knihoven Qt v jazyce C++. Výsledkem je program, který umožňuje jednoduché testování v uživatelsky přívětivém prostředí. Přínosem této práce je umožnění paralelního vývoje serverové aplikace a jejího testování s vývojem hardwarových koncových zařízení.
Emulátor HF RFID tagu
Neužil, Ondřej ; Derbek, Vojtěch (oponent) ; Vychodil, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o základech technologie radiofrekvenční identifikace neboli RFID. Popisuje její princip a využití. Hlavním cílem je návrh emulátoru RFID tagu pro HF pásmo podle normy ISO 15693, který by měl simulovat bezkontaktní kartu s vazbou na dálku. Tento návrh v sobě zahrnuje výběr vhodných komponentů jako je mikroprocesor, který je jádrem celého emulátoru, výpočet vhodných rozměrů planární cívky na desku plošného spoje a software, který řídí komunikaci mezi RFID čtečkou a emulátorem.
Emulátor 3.5“ disketové mechaniky pomocí RS232 a SD paměťové karty
Sedláček, David ; Hanák, Pavel (oponent) ; Pavelka, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem emulátoru 3,5 disketové mechaniky pomocí procesoru ATMEGA. Tento emulátor byl navržen dle zásad konstruování elektronických zařízení, pro potřeby emulátoru byla také objektově naprogramována řídicí aplikace spolu s firmware k mikrokontroléru, který podporuje i MFM kódování. V této práci jsou rovněž uvedeny všechny formáty ukládaných a přenášených dat spolu s některými vývojovými diagramy.
Emulátor jednoduchého procesoru
Kuzník, Petr ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Křoustek, Jakub (vedoucí práce)
Emulátor bude navržen jako obecný, schopný emulovat různorodé architektury. Jednotlivé architektury budou v samostatných modulech implementovaných jako dynamicky linkované dll knihovny. Hlavním cílem je dosáhnout právě obecnosti emulátoru a navrhnout jeho strukturu takovým způsobem, aby bylo možné jednoduše přidávat nové architektury a s použitím již implementovaných abstrakcí tyto architektury vytvářet. Hlavní implementovanou architekturou bude Commodore 64, předchůdce dnešních osobních počítačů, používaný v 80. letech hlavně v USA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.